دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی | نمونه چکیده

دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی | نمونه چکیده

نمونه چکيده پایان نامه مدیریت اول

امروزه صارات غیر نفتی و بهبود عملکرد بین المللی و صادراتی به عنوان یکی از مسائل و دغدغه های راهبردی در کشور و شرکت های فعال در زمینه های بین المللی است و شناسایی عوامل مؤثر برآن اهمیت زیادی دارد، بنابراین این پژوهش با هدف بررسی تاثیر قابلیت های نوآوری محصول، هوشمندی بازار، قیمت گذاری، ارتباطات بازاریابی و توزیع بر عملکرد بین المللی و صادراتی در صنعت مبلمان انجام شده است، پژوهش حاضر از نوع هدف کاربردی و ازنوع روش جمع آوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش را مدیران ارشد 100 شرکت مبلمان تشکیل داده اند و پرسشنامه استانداردی بالغ بر 41 سؤال برای جمع آوری داده ها استفاده شده است. همچنین داده های بدست آمده از طریق نرم افزارهای اس پی اس اس و اسمارت پی ال اس تجزیه و تحلیل شده اند، نتایج حاصل از انجام پایان نامه مدیریت حاضر حاکی از این بودند که قابلیت های نوآوری محصول، هوشمندی بازار، قیمت گذاری و توزیع بر مزیت رقابتی تأثیر مثبت و معنی دار دارند و همچنین مزیت رقابتی بر عملکرد بین المللی و صادراتی در صنعت مبلمان تأثیر مثبت و معنی دار دارد، ولی ارتباطات بازاریابی بر مزیت رقابتی تأثیر معناداری نداشت.
واژه‌هاي كليدي: قابلیت های نوآوری، عملکرد صادرات، هوشمندی بازار، قیمت گذاری، ارتباطات بازاریابی، توزیع

چکیده پایان نامه مدیریت بازرگانی دوم

جهانی شدن اقتصاد بر همه صنایع و شرکت های کوچک و بزرگ تاثیرگذار بوده است. در میان مطالعات تجربی تمرکز عموماً به عملکرد بین‌المللی معطوف شده است، در حالی که تحقیقات کمی در مورد مزیت‌های رقابتی در بازارهای بین‌المللی انجام شده است. بنابراین پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر دیجیتالی شدن و منابع در کسب مزیت رقابتی در بازارهای بین المللی ( نقش واسطه ای بازاریابی، نوآوری و قابلیت های یادگیری در بازارهای صادراتی) در پنج شرکت تولید کننده و صادرکننده چینی بهداشتی و سرامیک در ایران انجام شده است. انجام پایان نامه حاضر از نوع هدف کاربردی و از نوع روش انجام توصیفی- پیمایشی می باش. جامعه آماری پژوهش مدیران و کارشناسان پنج شرکت مورد مطالعه در نظر گرفته شده اند که با توجه به جدول مورگان 86 نفر بصورت طبقه ای و تصادفی ساده به عنوان نمونه آماری برای پاسخ به پرسشنامه انتخاب شده اند. داده های بدست آمده از طریق معادلات ساختاری و نرم افزارهای آماری SPSS و  PLS در دوبخش توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل شدند و نتایج حاکی از تأثیر مثبت دیجیتالی شدن، منابع و قابلیت های بین المللی بر مزیت رقابتی داشته است.

واژه های کلیدی: دیجیتالی شدن، مزیت رقابتی، توانای های بین المللی، منابع

چکیده سوم

در دهه گذشته یکی از حوزه‌هایی که صنعت بانکداری را تحت تأثیر خود قرار داده است، حوزه فن‌آوری اطلاعات است. این امر باعث شده است که بانک‌ها بتوانند محصولات و خدمات متمایزی را برای مشتریان خود فراهم کنند که همراه بانک ها یکی از مهم ترین آن ها می باشد در این راستا انجام پایان نامه حاضر یک پژوهش کاربردی از نوع توصیفی پیمایشی است که به بررسی تأثیر شیوه های الکترونیکی بازاریابی دهان به دهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری در بین مشتریان همراه بانک ملت در شهر تهران پرداخته است، بدین منظور 385 نفر از طریق نمونه گیری در دسترس برای پاسخ گویی به پرسشنامه  به عنوان ابزار جمع آوری اطلاعات انتخاب شدند و اطلاعات گردآوری شده پس از بررسی روایی و پایایی پرسشنامه و اطمینان از استاندارد بودن آن از طریق معادلات ساختاری و نرم افزار اسمارت پی ال اس تجزیه و تحلیل شدند، نتایج پژوهش حاکی از این بوند که کیفیت استدلال، ظرفیت، ثبات و  اعتبار منبع بر اعتماد به بانکداری و قصد استفاده از بانکداری همراه تأثیر مثبت و معنی دار دارند، ولی حجم بازاریابی فقط بر قصد استفاده از بانکداری همراه تأثیر گذار بوده است. همچنین درگیری مشتری ارتباز بین شیوه های الکترونیکی دهان به دهان و اعتماد به بانکداری را تعدیل می کند.
واژگان کلیدی: بازاریابی دهان به دهان الکترونیک، درگیری مشتری،  بانکداری همراه، اعتماد به بانکداری

جهت دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی کلیک کنید

در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی و همچنین نیاز به مشاوره در زمینه نمونه چکیده پایان نامه مدیریت با ما در ارتباط باشید.

۱۴۰۰/۱۲/۰۹
|
سینا
آموزش ن
مقالات مرتبط
انجام پایان نامه ارشد و دکتری حقوق ارتباطات

انجام پایان نامه ارشد و دکتری حقوق ارتباطات

انجام پایان نامه حقوق ارتباطات حاضر در سال 93 در دانشگاه علامه به اتمام رسیده است [...]

۱۴۰۳/۰۲/۲۲
|
سینا
انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری بهداشت جامعه

انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری بهداشت جامعه

انجام پایان نامه بهداشت جامعه همانند  [...]

۱۴۰۳/۰۲/۲۱
|
سینا
انجام پایان نامه عمران - راه و ترابری

انجام پایان نامه عمران - راه و ترابری

انجام پایان نامه راه و ترابری که یکی از گرایش های عمران می باشد در زمینه های مختل [...]

۱۴۰۳/۰۲/۲۰
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب